مبل قسطي در فرديس مبل قسطي در فرديس .

مبل قسطي در فرديس

مبل قسطي در ملارد%اقساط 24 ماه%مبل برند

5 اشتباه رايج در خريد مبل

مردم معمولا هنگام خريد مبلمان اشتباهات يكساني مرتكب مي شوند اشتباهاتي انقدر جزِئي كه به راحتي از قلم مي افتند و ناديده گرفته مي شوند.

1_مبل بيش از اندازه بزرگ يا بيش از حد كوچك:

اين اتفاق زماني مي افتد كه شما فضاي داخلي خانه و يا مبل راحتي را اندازه گيري نكرده باشيد و يا گاهي اوقات هر دوي آن ها را ناديده گرفته باشيد.علاوه بر اندازه گيري فضا بايد مقياس را هم در نظر بگيريد.مبلمان منزل بايد متناسب با ساير لوازم انتخاب شود تا در فضاي كلي منزل خيلي بزرگ و يا خيلي كوچك به نظر نرسد.

2_خريد مبل راحتي بدون تست كردن:

اينكه فقط چك كنيد كه بزرگي و كوچكي مبل راحتي كه انتخاب كرده ايد براي خانه شما مناسب است يا نه دليل نمي شود كه اندازه آن براي شما هم مناسب باشد.اگر شما قد بلند و بزرگ جثه هستيد حتما نشستن روي مبل را قبل از خريد امتحان كنيد و ببينيد عمق و ارتفاع آن بدن شما را درحالت راحتي قرار مي دهد يا نه.اگر خيلي قد بلند نيستيد يا زانو درد داريد به دنبال مبل راحتي باشيد كه عمق زيادي نداشته باشد و به شما امكان راحت سرپا شدن را بدهد.هيچ وقت مبلي را نخريد كه نشيمن آن را امتحان نكرده ايد روي آن بنشينيد لم بدهيد تكيه دهيد و فكر كنيد چطوري مي خواهيد از آن در خانه استفاده كنيد.

3_خريد مبل با سبكي اشتباه:

مبل شما بايد با سبك دكوراسيون داخلي بقيه مبلمان فضا هماهنگ باشد.توجه كنيد يك سبك خاص چه كاربردي براي شما خواهد داشت كاربرد آن را در نظر بگيريد و متناسب با دكوراسيون منزل سبك مبلمان را انتخاب كنيد.

4_انتخاب پارچه يا رنگ نامناسب هنگام خريد مبل راحتي:

انتخاب پارچه نامناسب براي مبلمان مي تواند يك اشتباه گران قيمت براي شما محسوب شود پارچه مبل خود را بر اساس نحوه استفاده از آن و نيز در محلي كه آن را قرار مي دهيد انتخاب نماييد اگر مبل راحتي را براي قسمتي از خانه مي خريد كه دائم در آن حضور داريد يك پارچه ظريف و رنگ روشن انتخاب نكنيد زيرا زودتر از آن كه از زيبايي اش لذت ببريد كثيف و خراب خواهد شد.هميشه رنگي را انتخاب كنيد كه دوست داريد و مي توانيد با آن زندگي كنيد.رنگ را بر اساس مد روز يا هوس آني انتخاب نكنيد.شما بايد سال ها با رنگي كه انتخاب مي كنيد زندگي كنيد.

5_خريد مبل راحتي بي كيفيت:

اگرچه در انتخاب مبلمان ميزان بودجه اهميت دارد اما توصيه ما اين است كه كمي بيشتر خرج كنيد و مبلمان با كيفيت بخريد اگر مبلي كه مي خريد از كيفيت مناسبي برخوردار باشد لازم نيست هرسال آن را تعويض كنيد خريد مبلمان با كيفيت در طولاني مدت به صرفه تر خواهد بود.

جهت مشاهده بيشتر نمونه كارهاي ما كليك كنيد


برچسب: مبل قسطي در فرديس، مبل شركتي در فرديس، مبل قسطي 20 ماهه، مبل قسطي ويژه بازنشستگان، مبل قسطي بدون چك، ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۱۹:۲۸ توسط:حسام موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :